vrijdag 31 oktober 2008

genoeg feestgedruis

Dat het hier eventjes windstil is geweest heeft hoegenaamd niets te maken met een post-doctoraal zwart gat, waarvan wel eens gewag wordt gemaakt in academische kringen. Niks zwart gat hier. Integendeel! Geen gat (gaatje) in mijn agenda, dat is eerder het probleem. Naast 1001 nieuwe projecten op het werk en thuis, waren er allerlei feestelijke activiteiten: een heerlijk verjaardagsetentje in familiekring bij L'Etoile d'Or (mmm, de mosselen waren superlekkerrr), een hoogstaande culinaire avond in Beluga getracteerd door een vriend die dat had beloofd om mijn doctoraat te vieren (zalig, vooral als je zelf de rekening niet hoeft te betalen), en last but not least een Halloweenfeestje waar ik aangenaam verrast was door de bereidwilligheid en creativiteit van de gasten om zich te verkleden en waar ik vooral heel erg blij was met het zien van al die vrienden rondom mij. Van al dat feesten wordt een mens moe en dus waren we aan rusten toe en dat deden we net op de Veluwe. Daar kwamen veel ideetjes voor schrijfsels naar boven borrelen. Nu nog een gaatje vinden in dat agenda en dan kan u de stukjes hier hopelijk binnenkort komen lezen.