zondag 22 november 2009

morgen maandag

Wat ik nog even kwijt wilde voordat de nieuwe werkweek me helemaal in beslag neemt en me nauwelijk 5 minuten vrije tijd om te bloggen belooft:
-dat ik het net als deze blogster een belachelijk voorstel vind om voor jongere autobestuurders een strengere alcohollimiet in te voeren: iedereen gelijk voor de wet, en ja, dan maar heel streng voor iedereen als het moet.
-dat ik niet weet wat te denken van de benoeming van onze haiku-premier tot president van Europa behalve dat het veel zegt over de zwakte van de EU en van die functie
-dat we samen met Dochterlief naar junior eurosong keken waarbij wij vooral naar haar keken omdat ze mee zat te zingen en dansen en dat Nederland ons een verdiende winnaar lijkt
-dat ik me afvraag hoe het komt dat ik zo'n barstensvol agenda heb
-dat hier halsreikend naar de komst van de Sint wordt uitgekeken
-dat het Nationale Voorleesweek is en dat voorlezen echt wel het leukste kwartiertje van de dag is, zoals de slogan van Stichting Lezen zegt
-dat ik nog nooit van het woord 'bladmoes' had gehoord tot Dochterlief dat moest leren voor haar test WO
-dat ik de film 'My Sister's Keeper' zag tijdens een Ladies Night at the Movies en dat dat gerust 1 van de grootste 'blijtfilms' aller tijden mag worden genoemd want de hele filmzaal zat collectief te snotteren
-dat ik vanavond lekkere gratis frietjes met 'Leivese saus' at op de Oude Markt
-dat ik blij ben dat Manlief tussen 2 lange buitenlandtrips even thuis is.