maandag 17 maart 2008

wat ik u graag wilde vertellen...

-Happy Saint Patrick's Day! Een dag waarop alle Amerikanen beweren ergens Ierse roots te hebben, iets groens dragen en zelfs groene koekjes of cupcakes eten. En de echte Ieren? Die zitten daar volgens mij in een pub eens goed mee te lachen bij hun pint Guiness.
-dat ik vorige week enkele heel interessante krantenartikels las, o.a. over het "Kleine Keizer syndroom" en dat ik daarbij toch ook aan mijn eigen keizerinnetje moest denken.
-dat ik vorige week te weinig slaap had door late vergaderingen, late lesvoorbereidingen en een interessante, maar veel te late nachtelijke conversatie met een single vriend die niet besefte dat lang uitslapen in het weekend er niet meer bij is voor ons.
-dat een Amerikaanse vriendin ons verraste met heerlijke zelfgebakken muffins die zondag attentvol op bed werden geserveerd door manlief toen ik niet veel aanstalten maakte om op de "wanneer gaan jullie opstaan"-vraag van Kleine Keizerin te antwoorden.
-dat Sunnymoon terug in blogland is: driewerf hoera!
-dat vriendin A. een schitterend feminafeest gaf inclusief ontroerende speech
-dat New York -dankzij de misstap van Eliot Spitzer- vanaf vandaag de eerste zwarte en blinde gouverneur heeft.
-dat ik weinig tijd heb om lange blogpostjes te schrijven,
maar dat laatste had u wellicht al begrepen.