woensdag 28 november 2007

buurvrouw (2)

Jullie hebben blijkbaar meer tips en aanmoediging nodig om te raden welke buurvrouw van mij sinds deze week weer aan het werk is. Wel, ik ben vandaag in een vrijgevige bui: de eerste die het raad krijgt niet alleen een eervolle vermelding, maar ook een heuse cadeaubon van een bekende winkelketen. Kunnen niet deelnemen aan de wedstrijd: s. (maar dat is geen probleem, want die leest mijn blog niet), en mijn ouders (omdat zij weten welke "bekende buurvrouw" wij hier in de wijk hebben). Toen mijn vader haar eens zag, vond hij dat ze er in het echt wel een stukje minder jong uit zag. Misschien heeft hij een beetje een boontje voor haar en viel ze in 't echt wat minder aantrekkelijk uit? Ja, eerlijk gezegd, ik vind ook dat ze behoorlijk wat rimpels heeft. Da's dus een compliment voor de schminksters bij de VRT, zullen we dan maar zeggen, die hun werk goed doen. 't Is wel een sportieve, want ze gaat regelmatig met de fiets winkelen. Wat kan ik nog meegeven? Voor zover ik weet, heeft ze geen zingende hooooooond. Genoeg flauwe grapjes. Raden maar! Klik op comments en geef me de naam van onze BB (Bekende Buurvrouw).