dinsdag 4 september 2007

5 goeie (en minder goeie) redenen


5 goeie (en minder goeie) redenen waarom een nieuw berichtje op mijn blog even op zich laat wachten:
1. 't was de laatste week van de zomervakantie voor prinses: dus wat extra tijd voor haar gemaakt
2. 't is kermis in Leuven: zondag met de familie gaan eendjes vissen en van ander kermisvermaak genoten en maandag langs de jaarmarkt gewandeld. Nee, geen koe gekocht, noch een keukenmes dat volgens de verkoper alles kan snijden, noch een tailleurke dat op een heuse catwalk werd geshowed door senioren-modellen. Wel een lekkere lamsragout gegeten, een speciale kruidenthee gekocht (en gisterenavond al meteen geproefd en goedbevonden) en vooral veel people watching gedaan.
3. 't was ondertussen ook al de eerste en tweede schooldag voor dochterlief: dus vanaf nu staat mijn wekker weer op (2 maanden lang niet opgezet, om zoveel mogelijk van een vakantieritme te genieten), wat betekent dat ik er 's avonds iets vroeger moet (proberen) in te kruipen en dus minder tijd heb om te bloggen, want dat is iets dat vooral in de late avonduurtjes wordt gedaan
4. de Canvascrack: ik beken: ik ben eraan verslaafd en zeker nu dat er een bijna-supercrack is! ik probeer geen enkele aflevering te missen (en heel soms kijkt s. zelfs mee!)
5. last but not least: ik probeer minder te bloggen en al mijn schrijfinspiratie in mijn doctoraat te steken