vrijdag 8 juni 2007

we zullen doorgaan...

Uiteindelijk heb ik -mits het uitoefenen van wat morele druk * shame on me * op jullie allen- dan toch een hoopje reacties bijeengesprokkeld, waarvoor dank!
Ik ga dus door met bloggen!

Ik beloof plechtig om jullie niet meer lastig te vallen met oproepen voor reacties, maar een beetje meer interactie met de bezoekers van dit blog zou toch welkom zijn (oeps, ik doe het weer: ik ben jullie weeral onder druk aan het zetten).
Wat ik eigenlijk wil zeggen: ik weet dat sommigen van jullie zich een beetje geremd voelen omdat ze denken dat je om een reactie achter te laten een computerexpert moet zijn.Dat is echt niet het geval! Als het je niet lukt om hier een reactie achter te laten, mag dat ook altijd via mail naar: autumnleaf17@gmail.com Ikzelf ben ook helemaal geen techneut (dat zie je wel aan de redelijk beperkte 'snufjes' op dit blog in vergelijking met heel veel andere veel 'blitsere' en 'creatievere' blogs)

Ik kan -zoals iemand van jullie heel opmerkzaam vaststelde- nog geen gedachten lezen en heb dus geen flauw benul van wat jullie van mijn berichtjes vinden als jullie niet reageren. Dus als ik hier zit te preken tegen het hoofddoekenverbod en jij vindt dat dat er wel moet zijn, ga dan gerust tegen me in. Ik hou wel van een levendige discussie.
Niet geinteresseerd in politieke standpunten? Laat me dan weten welke leuke film je onlangs hebt gezien of welk goed boek je hebt gelezen. Want ondanks mijn goede voornemens -geuit naar aanleiding van het TV-programma "Alles uit de kast" op mijn oude blogstek- is er van veel boeken lezen ondertussen nog niet veel in huis gekomen.
Of heb je een lekker recept voor cranberry muffins of het ultieme stoofvleesrecept? Ook welkom! Want koken is iets waarover ik hier nog niet veel heb geschreven, maar dat mij ook altijd kan bekoren. Uit gaan eten is zeker ook een passie, en eentje die ik deel met s. Dus vanaf volgende week komt er een resto-rubriekje op dit blog.

ps. omdat ik het een beetje vervelend vind dat ik zo zat te bedelen om reacties van jullie heb ik alle "hallo, is daar iemand" berichtjes gewist