dinsdag 7 april 2009

weg zen

Het 'ik had een zalig weekend'-zen gevoel is al helemaal verdampt, weg, spoorloos verdwenen.
-De werkman die beloofde een klus in onze keuken te komen klaren kwam alweer niet kwam opdagen. Ik plan een actie tegen de uitbuiting van de met 2 linkerhanden geborenen onder ons door potige werkmannen die het met beloftes niet nauw nemen.
-Over 2 linkerhanden gesproken: ik was zo handig om kokend water over mijn linkerhand te gieten toen ik een theepauze wilde houden deze voormiddag. Nu probeer ik dus met drie in verband omhulde vingers te typen terwijl ik me afvraag wanneer ik de volgende pijnstiller kan nemen.
-De poetsvrouw hielp het hout op het aanrechtblad vakkundig om zeep door er een verkeerd produkt op te gebruiken. Waarom houden poetsvrouwen zo van al die veel te bijtende produkten??
-Ik vernam net dat een vroegere dorpsgenoot is gestorven op 45j leeftijd en zo zijn schat van een moeder, zus en 5 kinderen ontredderd achterlaat omdat hij zijn leven vergooide aan de drank.

Mag ik heel even 'life sucks' roepen aub?