donderdag 25 december 2008

wensen

Kreeg op kerstavond aan de feestdis de opmerking dat ik al lang niks meer had op mijn blog geschreven. Goed teken: er zijn dus mensen die mijn blog regelmatig volgen. Slecht teken: de druk op een blogger om te presteren :-)
Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen, met veel tijd voor lange boeiende tafelconversaties met vrienden en familie (terwijl je nog net niet uit je broek/rok barst van al het lekkers dat op die tafel wordt geserveerd), ook veel tijd om te lezen, te niksen, te slapen, te koken, te bakken, films te bekijken, ... of wat het ook moge zijn waarnaar u uitkijkt dezer dagen. Voor mij is dat vooral 'cocooning' met mijn gezinnetje, met zo weinig mogelijk sociale verplichtingen en zo veel mogelijk rustige momenten van herbronnen om daarna volledig 'recharged' aan 2009 te beginnen. Het kan zijn dat dat inspiratie om te schrijven oplevert en dat leest u hier dan wel; het kan ook zijn dat ik weg blijf van mijn computer, en dan leest u mij wel weer na de kerstvakantie.
Prettige feestdagen!