woensdag 10 september 2008

wat u nog van mij tegoed hebt...

Ik las in de zomer met hoge verwachtingen 2 boeken van 2 madammen. Ik vond met Dochterlief enkele heel mooie boeken in de stadsbib. Ik ging naar een trouwfeest van Amerikaans-Frans koppel en stelde vast dat die twee veel culturele verschillen op een heerlijke manier overbruggen. Ik maak met die Amerikaanse plannen voor een "kunstprojectje" in ons appartement. Over dit alles en over nog veel meer zou ik hier dolgraag palaveren met u, maar u moet nog even geduld hebben. Nog even, nog heel even eist dat doctoraat (en enkele andere dringende "to be done voor het begin van het academiejaar"- zaken) al mijn energie en aandacht. Daarna gaat Autumn Leaf genieten van haar favoriete seizoen en daarvan zal u hier beslist mogen meegenieten.