vrijdag 11 april 2008

fijne week


Dit was een fijne week omdat:
-ik mijn eerste terrasje van het jaar deed, en wel op de Beestenmarkt in Delft, een plein dat gerust de competitie aankan met de Oude Markt of het Hogeschoolplein in Leuven.
-ik samen met s. in een (tot hotelkamer omgetoverde) echte circuswoonwagen sliep.
-ik mij even helemaal kon laten gaan in New York nostalgia bij het eten van een "Veggie delite Subway Honey Oat broodje".
-de mythe dat je in Nederland niet lekker kan eten nog maar eens werd ontkracht toen we werden mee uitgenomen naar dit restaurant. Mmmmm...
-er overal tulpen in bloei staan, mijn lievelingsbloemen (die ook in mijn bruidsboeket zaten).
-we een leuk (namaak)stationsklokje kochten, precies zo eentje als we graag wilden.

-de LENTEZON zich eindelijk liet zien!!!